Infrasone trillingen Noord Nederland
Wel raar dat meldingen van vreemde kronkelende (chem)trails boven Groningen gepaard gaan met de melding van Infrasone trillingen later op de dag.
Zie NIBURU nieuws:
<!-- m -->http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=17407<!-- m -->

Nog een uitleg over infrasone trillingen:
<!-- m -->http://nl.wikipedia.org/wiki/Infrasone_trillingen<!-- m -->

En dan Bin Laden's dreiging vandaag over de alombekende cartoons:
"Iets wat je niet kunt zien, maar wel kunt horen" Confusedhock:
Stelt me ook al niet zo gerust. Ik zelf woon boven de door het KNMI "aangegeven streep" waar dit merkbaar was.
'k vraag me af wat dit toch geweest kan zijn. :roll:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Laatst bijgewerkt door A. Straaltje op vr maart 21, 2008 11.15 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb even een lijn getrokken tussen HAARP en Emmen, de rode lijn op de knmi site komt redelijk overeen met deze lijn (afgezien met enige onnauwkeurigheid van de google earth aardevorm). Misschien is HAARP hier de schuldige, in combinatie met vreemde vormen chemtrails zonder dat er vliegtuigen gezien zijn... :roll:

[Afbeelding: emmen-haarp.jpg]

[Afbeelding: emmen-haarp2.jpg]

[Afbeelding: 41455;jsessionid=EAA7EE49D047DB59086440DF6686375B]
Het paradijs is in U.

Infinite love is the only truth, everything else is illusion.
Bedankt voor het uitstippelen van die lijn, Niburu2012!

Wat ik inmiddels gevonden heb is een voorbeeld van een afbeelding afkomstig v.h. KNMI.
Het gaat hier om een explosie in Londen welke geregistreerd werd door het EXL (infrageluid array Exloo) en het DIA (Deelen infrageluid Array).Hierbij kruisen twee lijnen die beide nodig zijn om de bronlokatie van deze infrasone geluidsgolven te kunnen vinden:
[Afbeelding: seismo-20051211explosieLonden-kruis.png]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Laatst bijgewerkt door A. Straaltje op vr maart 21, 2008 11.15 am, in het totaal 1 keer bewerkt
Haarp is overigens zeker niet de enige ionosfeer verhitter.

Citaat:IONOSPHERIC HEATER RESEARCH FACILITIES

Current or Planned Research Facilities: Listed in order of final design output power (ERP)

(Transmitter power x Antenna gain = Effective Radiated Power)

1. HISCAT (International Radio Observatory, Sweden) (350 MW)

2. HAARP Gakona Alaska (110 MW)

3. EISCAT (Tromsö, Norway) (48 MW)

4. VOA (Voice of America - Delano, CA) (27 MW)

5. SURA (Radiophysical Research Institute, Nizhny Novgorod, Russia) (20 MW)

6. Arecibo (National Astronomy and Ionosphere Center, Puerto Rico) (20 MW)

7. HIPAS High Power Auroral Stimulation Observatory (UCLA Plasma Physics Lab - Fairbanks Alaska) (17 MW)
<!-- m -->http://www.brojon.org/frontpage/bj1204.html<!-- m -->

<!-- m -->http://www.eiscat.uit.no/heater.html<!-- m -->

Citaat:HAARP is not the only system available for taking advantage of these new technologies. The military has developed smaller weapons systems for use in battlefield applications. These new weapons were disclosed in documents authored and compiled by the United States Air Force. The documents indicated that these weapons can be used for mind control, for inducing heart attacks, causing electronic failures and creating computer malfunctions. More recently, information about these new weapons has been revealed in International Red Cross documents and in other press reports. In a CBS 60 Minutes broadcast on February 11, 1996, a report on some of these new systems was shown. The CBS program discussed some of the effects of these new weapons which included disorientation and flu-like symptoms being caused.
<!-- m -->http://www.geocities.com/Area51/Shadowl ... ct184.html<!-- m -->

Citaat:"Others [terrorists] are engaging even in an eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves. So there are plenty of ingenious minds out there that are at work finding ways in which they can wreak terror upon other nations?It's real, and that's the reason why we have to intensify our counterterrorism efforts." -- Secretary of Defense William Sebastian Cohen at an April 1997 counterterrorism conference sponsored by former Senator Sam Nunn.
<!-- m -->http://www.sourcewatch.org/index.php?ti ... Woodpecker<!-- m -->

De opm van Laden vind ik ook Confusedhock: , dacht meteen aan HAARP , gekoppeld UMTS/GSM netwerk, oid, kennelijk is het mislukt :?:
Trouwens, gisteravond om +/- 21.15 uur een enorme dreun gehoord uit de buurt van Winschoten. Weet niet wat het geweest is maar vast geen carbid of vuurwerk. Leek wel uit de grond te komen, een ontploffing of iets dergelijks. Op het KNMI nog gekeken naar actuele seismograaf, niks geen piek of iets anders afwijkends rond die tijd... :roll:
Nou Straaltje, ik woon in Winschoten, maar heb niets vernomen of gehoord Sad

Wel moet ik zeggen dat ik het héél erg vreemd vondt dat er geen ene ster te zien was. En het was op dat moment niet eens bewolkt !!!

En ligt het nou aan mij........... of zien de 'wolken' er de laatste tijd vreemd uit ???
Ik bedoel: Ik herinner mij nog dat wolken echt wolken (lees: een dot watten) waren. Tegenwoordig lijken het wel dikke, vage, grauwe, brede en uiteengetrokken strepen. Cry

Ik weet het niet hoor, maar af en toe kruipt er zo'n naar voorgevoelsrilling langs m'n rug...
Heey Supernova, leuk te horen dat je ook in het "web van Groningen" woont!
Ik heb tegenwoordig het idee dat we voortdurend onder grijze #$/_)*%!!! wolken leven. :evil:
Momenten van zonnig weer zijn sinds maaaanden verleden tijd,...snik.
Ik hoor het van meerdere mensen, ze worden er gewoon depri van. Cry (en anders ik wel)
Of de zon gaat schuil achter die kunstmatige wolken (trails), of er hangt zo'n saai grijs gordijn!
Vreemd dat je die knal niet gehoord heb, ik meen toch echt dat het uit de richting van Winschoten kwam.
Citaat:web van Groningen
:mrgreen:

Kan het niet een omliggend dorp van Winschoten zijn ? Beerta, Finsterwolde ?
@Supernova:
Supernova schreef:
Citaat:web van Groningen
:mrgreen:
t' is toch net een spinneweb? :mrgreen:

Citaat:Kan het niet een omliggend dorp van Winschoten zijn ? Beerta, Finsterwolde ?
Zou kunnen, Blijham of Oude Pekela, die richting uit. Heb het streeknieuws nog niet gevolgd, misschien staat er wat over die dreun in vermeld :?:
Niburu2012 , A.Straaltje, 'jullie' beginnen steeds meer op Goro Adachi te lijken... :mrgreen: Wink

[Afbeelding: virgin-equinox-align2b.gif]

<!-- m -->http://www.goroadachi.com/etemenanki/<!-- m -->

(btw dit is positief bedoelt)
The sane are seen as insane by the truly insane people.

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nederland gehuld onder Chemtrail-bombardement (Zie voorblad) Rodolf 66 1,016 12-16-2008, 01:44 PM
Laatste bericht: Daneel Olivaw

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)